Tovar je možné vrátiť do 14 dní od obdržania objednávky. Vyplňte, prosím, formulár pre vrátenie (zvoľte Vrátiť tovar).
Do emailovej schránky Vám potom zašleme podklady na odoslanie tovaru späť k nám.
Adresa pre vrátenie je:
Vrátenie tovaru: (číslo Vašej objednávky)
Marko Logistic, s.r.o - METALSHOP.CZ - 2649
Štrková 572/14
010 01 ŽILINA
Neodosielajte prosím tovar bez vyplnenia formulára. V takom prípade nebudeme môcť zásielku spárovať s Vašou objednávkou a požiadavku vybaviť.
Neponúkame službu vrátenia tovaru zadarmo. Priame náklady na vrátenia tovaru nesie zákazník.
Peniaze zasielame na váš bankový účet spravidla okamžite po doručení tovaru na našu adresu, najneskôr však do 14 dní.
Tovar je možné vymeniť do 14 dní od obdržania objednávky. Vyplňte, prosím, formulár na výmenu (zvoľte Výmeniť tovar).
Do emailovej schránky Vám potom zašleme podklady na odoslanie tovaru späť k nám.
Adresa pre výmenu je:
Výmena tovaru: (číslo Vašej objednávky)
Marko Logistic, s.r.o - METALSHOP.CZ - 2649
Štrková 572/14
010 01 ŽILINA
Neodosielajte prosím tovar bez vyplnenia formulára. V takom prípade nebudeme môcť zásielku spárovať s Vašou objednávkou a požiadavku vybaviť.
Náklady na odoslanie tovaru nesie zákazník, avšak za odoslanie nového tovaru neúčtujeme žiadne ďalšie poštovné bez ohľadu na cenu zásielky.
Akonáhle zásielka dorazí do nášho centrálneho skladu, obratom na Vašu adresu zasielame nový tovar.
V rámci interného procesu výmeny tovaru môže Metalshop.sk vytvoriť novú objednávku vo Vašom zastúpení.
Každý zákazník, ktorý zakúpil tovar na www.metalshop.sk, má právo uplatniť reklamáciu do 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar ihneď po jeho prevzatí. Akékoľvek viditeľné vady alebo nedostatky nám musia byť oznámené do 3 pracovných dní. Všetky sťažnosti budú posúdené do 30 dní. V prípade oprávnenej reklamácie vrátime vzniknuté poplatky.
Vyplňte, prosím, reklamačný formulár (zvoľte Reklamovať tovar) s podrobným popisom problému a pripojte fotografie. Po obdržaní sťažnosti Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Na uznanie reklamácie nie je vždy nutné odosielať tovar späť - poškodené produkty, vrátane obalového materiálu, prosím nelikvidujte. Uchovajte všetko po celú dobu reklamácie.
Súčasťou zásielky by mala byť kópia faktúry. Pokiaľ bol produkt dodaný v originálnej krabici, vráťte ju tiež.
Záruka sa nevzťahuje na:
Bystřice 174 (u nového hřbitova)
739 95 Bystřice
DIČ: SK4020327993
ČESKÁ REPUBLIKA
Kontaktujte nás e-mailom na [email protected] alebo na čísle +420 228 885 606 v Po - Pi: 7 - 20 hodin.