metalshop   /   Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácia a vrátenie tovaru

VRÁTENIE TOVARU

Tovar je možné vrátiť do 14 dní od obdržania objednávky. Vyplňte, prosím, formulár pre vrátenie (zvoľte Vrátiť tovar).

Do emailovej schránky Vám potom zašleme podklady na odoslanie tovaru späť k nám.

Adresa pre vrátenie je:

Vrátenie tovaru: (číslo Vašej objednávky)
Marko Logistic, s.r.o - METALSHOP.CZ - 2649
Hviezdoslavova 68
010 01 ŽILINA

Neodosielajte prosím tovar bez vyplnenia formulára. V takom prípade nebudeme môcť zásielku spárovať s Vašou objednávkou a požiadavku vybaviť.

  • Tovar nesmie javiť známky opotrebenia, používania, či poškodenia.
  • Tovar musí byť starostlivo zabalený, ideálne v krabici, v ktorej vám bol zaslaný, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
  • V prípade, že vraciate tovar v originálnom obale (napr. obuv), nelepte prepravný štítok ani nepíšte adresu priamo naň. Škatuľu buď zabaľte do fólie, prípadne vložte do ďalšieho obalu.
  • Prosíme, nezasielajte tovar naspäť formou dobierky, také zásielky nemôžeme prevziať.
  • Pre balíky s veľkosťou viac ako 38 x 30 x 5 cm prosím vyberte pri zasielaní spôsob dodania ako Balík na adresu, v opačnom prípade je možné, že nám balík nebude doručený.

Neponúkame službu vrátenia tovaru zadarmo. Priame náklady na vrátenia tovaru nesie zákazník.

Peniaze zasielame na váš bankový účet spravidla okamžite po doručení tovaru na našu adresu, najneskôr však do 14 dní.

V prípade, že ste na platbu využili platobnú bránu PayPal a máte v účte aktivovanú službu vrátenia zadarmo, tzv. PayPal Cost Free Returns, PayPal vám preplatí náklady na vrátenie tovaru.


VÝMENA TOVARU - VÝMENY SÚ DO 27. DECEMBRA 2022 POZASTAVENÉ!

Z dôvodu veľkého nárastu výmen v tomto období a oneskorenia logistických služieb dopravcu, sme nútení službu výmeny tovaru dočasne pozastaviť. Doporučujeme preto požiadať o vrátenie peňazí a vytvorenie novej objednávky, týmto si zaistíte včasné dodanie vášho tovaru. Možnosť výmeny tovaru budete mať opäť k dispozícii od 27. 12. 2022 s predĺženou dobou výmeny nevhodných darčekov až do 15. 1. 2023.

Tovar je možné vymeniť do 14 dní od obdržania objednávky. Vyplňte, prosím, formulár na výmenu (zvoľte Výmeniť tovar).

Do emailovej schránky Vám potom zašleme podklady na odoslanie tovaru späť k nám.

Adresa pre výmenu je:

Výmena tovaru: (číslo Vašej objednávky)
Marko Logistic, s.r.o - METALSHOP.CZ - 2649
Hviezdoslavova 68
010 01 ŽILINA

Neodosielajte prosím tovar bez vyplnenia formulára. V takom prípade nebudeme môcť zásielku spárovať s Vašou objednávkou a požiadavku vybaviť.

  • Tovar nesmie javiť známky opotrebenia, používania, či poškodenia.
  • Tovar musí byť starostlivo zabalený, ideálne v krabici, v ktorej vám bol zaslaný, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
  • V prípade, že vraciate tovar v originálnom obale (napr. obuv), nelepte prepravný štítok ani nepíšte adresu priamo naň. Škatuľu buď zabaľte do fólie, prípadne vložte do ďalšieho obalu.
  • Prosíme, nezasielajte tovar naspäť formou dobierky, také zásielky nemôžeme prevziať.
  • Pre balíky s veľkosťou viac ako 38 x 30 x 5 cm prosím vyberte pri zasielaní spôsob dodania ako Balík na adresu, v opačnom prípade je možné, že nám balík nebude doručený.

Náklady na odoslanie tovaru nesie zákazník, avšak za odoslanie nového tovaru neúčtujeme žiadne ďalšie poštovné bez ohľadu na cenu zásielky.

Akonáhle zásielka dorazí do nášho centrálneho skladu, obratom na Vašu adresu zasielame nový tovar.

V rámci interného procesu výmeny tovaru môže Metalshop.sk vytvoriť novú objednávku vo Vašom zastúpení.


REKLAMÁCIA TOVARU

Každý zákazník, ktorý zakúpil tovar na www.metalshop.sk, má právo uplatniť reklamáciu do 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar ihneď po jeho prevzatí. Akékoľvek viditeľné vady alebo nedostatky nám musia byť oznámené do 3 pracovných dní. Všetky sťažnosti budú posúdené do 30 dní. V prípade oprávnenej reklamácie vrátime vzniknuté poplatky.

Vyplňte, prosím, reklamačný formulár (zvoľte Reklamovať tovar) s podrobným popisom problému a pripojte fotografie. Po obdržaní sťažnosti Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.

Na uznanie reklamácie nie je vždy nutné odosielať tovar späť - poškodené produkty, vrátane obalového materiálu, prosím nelikvidujte. Uchovajte všetko po celú dobu reklamácie.

Súčasťou zásielky by mala byť kópia faktúry. Pokiaľ bol produkt dodaný v originálnej krabici, vráťte ju tiež.

Záruka sa nevzťahuje na:

  • poškodenie spôsobené počas prepravy (za túto škodu zodpovedá prepravná spoločnosť);
  • poškodenie spôsobené dlhodobým nesprávnym používaním a prirodzeným opotrebením;
  • poškodenie spôsobené nesprávnym alebo neobvyklým použitím;
  • škody spôsobené vonkajšími faktormi a neodbornou manipuláciou.

On-line riešenie sporov

S platnosťou od 15. februára 2016 ustanovila Europská komisia platformu pre mimosúdne riešenie sporov, ktorá umožňuje spotrebiteľom riešit spory týkajúce sa ich online objednávok bez nutnosti súdneho procesu. Tento proces riešenia sporov je k dispozícii na následujúcom externom odkaze: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Spoločnosť METALSHOP.CZ, s.r.o. nie je povinná a bohužiaľ sa nemôže zúčastniť alternatívnych, mimosúdnych vyrovnání.

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174 (u nového hřbitova)
739 95 Bystřice
DIČ: SK4020327993
ČESKÁ REPUBLIKA

Potrebujete poradiť?

Kontaktujte nás e-mailom na alebo na čísle +420 228 885 606 v Po - Pi: 7 - 20 hodin.

Buď prvý, kto sa dozvie o akciách a novinkách a získaj zľavu 4 € na prvý nákup.